FIDIL
غريبه ام و در اين شهر مست تنهايي به رغم غربت من ، شهره ام به شيدايي غريبه ام و دلم همدلي طلب دارد در اين تراكم غربت عجب تقاضائي! غريبه ام و سلامم جواب مي خواهد سلام بي جواب دلم صحنه اي تماشائي دلم گرفته خدايا تو هم غريب شدي؟ بيا رفيق دلم شو، زغربتت به درآيي دلم شكسته تر از شيشه هاي شهر شماست اگر چه نيست شعر من اما ، چه بند زيبايي خداي جمله غريبان ، رفيق شبهايم همين كه فكر من هستي چه غم ز تنهائي
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, :: 14:37 ::  نويسنده : A.Z&M.K

 

 

این از بیدار شدنمون:

مراحل شروع یک روز کاری با نشاط

 

 

جمعه 28 بهمن 1390برچسب:پژو 206 , هیبریدی, :: 14:31 ::  نويسنده : A.Z&M.K


طراحی اولیه این خودرو تا پایان سال 89 ادامه داشت و مراحل ساخت این خودرو از ابتدای سال 1390 آغاز شد و به صورت تمام وقت از تابستان سال 90 روند ساخت ادامه پیدا نمود و در پاییز همان سال به اتمام رسید.



ادامه مطلب ...
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, :: 14:29 ::  نويسنده : A.Z&M.K


سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به پنالتی‌هایی که داور دیدار با پرسپولیس علیه تیمش گرفت، با بیان اینکه بعد از بازی با پرسپولیس هیچ داوری را متهم نکرده که بخواهد از کمیته داوران عذرخواهی کند، گفت: اگر پنالتی دوم پرسپولیس درست بود مرا دار بزنند!



ادامه مطلب ...
جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, :: 13:13 ::  نويسنده : A.Z&M.K
جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, :: 13:11 ::  نويسنده : A.Z&M.K

 

اعتراف میکنم این عکس خطای دید بهترین عکسی بوده که خودم اخیرا دیدم !!

*

*

*

 



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

<گروه اینترنتی روزنه - گروه اینترنتی روزنهp dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان FIDIL و آدرس fidil.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان