FIDIL
غريبه ام و در اين شهر مست تنهايي به رغم غربت من ، شهره ام به شيدايي غريبه ام و دلم همدلي طلب دارد در اين تراكم غربت عجب تقاضائي! غريبه ام و سلامم جواب مي خواهد سلام بي جواب دلم صحنه اي تماشائي دلم گرفته خدايا تو هم غريب شدي؟ بيا رفيق دلم شو، زغربتت به درآيي دلم شكسته تر از شيشه هاي شهر شماست اگر چه نيست شعر من اما ، چه بند زيبايي خداي جمله غريبان ، رفيق شبهايم همين كه فكر من هستي چه غم ز تنهائي
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 19:39 ::  نويسنده : A.Z&M.K
«ماموريت غيرممكن؛ روح پروتكل» و‌ «شرلوك هلمز2» رتبه‌هاي اول و دوم محبوب‌ترين فيلم‌هاي سال 2011 را به خود اختصاص داده‌اند./ فيلم‌برداري بخش‌هايي از «روح پروتكل» در برج‌الخليفه دوبي كه بلندترين برج جهان است، انجام گرفت و البته در چند لوكيشن ديگر در مسكو، پراگ و ونكوور نيز ادامه يافت.


 



ادامه مطلب ...
جمعه 1 دی 1390برچسب:, :: 10:28 ::  نويسنده : A.Z&M.K

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 24 اسفند 1385برچسب:, :: 17:31 ::  نويسنده : A.Z&M.K

6a7bbe1039098303bb8324a20eb036a9 عکس های حوادث دلخراش چهارشنبه سوری (+18)

باز هم صحنه های دلخراش و آزار دهنده ی چهار شنبه ی آخر سال که همه ساله در کشور ما باعث داغ دار شدن خانواده ها شده است ؛ تکرار می شود و باز هم قطع عضو ها ، سوختگی ها و کشته هایی که در روز جشن ما برای خانواده های ما در اثر بی احتیاطی یا سهل انگاری اتفاق می افتد و به جای جشن و شادمانی ، غم را برای ما به ارمغان می آورد.باز امید است با دیدن چنین صحنه هایی ما به فکر باشیم و همگام با سنت های خود جشن ملی مان را برگزار کنیم تا از وقوع چنین فجایعی جلوگیری شود.این عکس ها برای افراد زیر ۱۸ سال و افرادی که از بیماری قلبی رنج می برند مناسب نمی باشد (بیر دانا از تمام کاربران خود به دلیل انتشار این تصاویر دلخراش عذر خواهی می نماید ؛ هدف از انتشار این تصاویر به فکر بودن جوانان و جلوگیری از اتفاق های اینچنینی در آینده است – انشالله)



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 ... 25 26 27 28 29 ... 30 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

<گروه اینترنتی روزنه - گروه اینترنتی روزنهp dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان FIDIL و آدرس fidil.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان