FIDIL
غريبه ام و در اين شهر مست تنهايي به رغم غربت من ، شهره ام به شيدايي غريبه ام و دلم همدلي طلب دارد در اين تراكم غربت عجب تقاضائي! غريبه ام و سلامم جواب مي خواهد سلام بي جواب دلم صحنه اي تماشائي دلم گرفته خدايا تو هم غريب شدي؟ بيا رفيق دلم شو، زغربتت به درآيي دلم شكسته تر از شيشه هاي شهر شماست اگر چه نيست شعر من اما ، چه بند زيبايي خداي جمله غريبان ، رفيق شبهايم همين كه فكر من هستي چه غم ز تنهائي
سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 19:17 ::  نويسنده : A.Z&M.K
سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 19:12 ::  نويسنده : A.Z&M.K
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 15:34 ::  نويسنده : A.Z&M.K
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 15:31 ::  نويسنده : A.Z&M.K


انتشار عکسهای خصوصی مارک زاکربرگ مدیر فیس بوک بعد از هک یوزرش
به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی بلومبرگ، هکرهای اینترنتی با نفوذ به فیس بوک برخی اسناد و مدارک و تصاویر شخصی مارک زاکربرگ ، پایه گذار این پایگاه اینترنتی را ربودند.

هکرها اعلام کرده اند برخی عکس های شخصی مارک زاکربرگ از جمله عکس وی با نامزدش و عکس مشترک وی با باراک اوباما رئیس جمهور امریکا را که در بخش مدارک شخصی اش در صفحه فیس بوک نگهداری می شده است بزودی منتشر خواهند کرد.

فیس بوک اعلام کرده است یک خطای نرم افزاری در این شبکه باعث شد که هکرها بتوانند به اطلاعات شخصی مارک زاکربرگ دسترسی یابند اما این خطای نرم افزاری بسرعت رفع شده است.

فیس بوک به دفعات به علت آن که اطلاعات شخصی کاربران این پایگاه اینترنتی بسرقت رفته و افشا شده از کاربران عذرخواهی کرده است.



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

<گروه اینترنتی روزنه - گروه اینترنتی روزنهp dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان FIDIL و آدرس fidil.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان