شب خاص خوزه یا شب پادشاهی پپ؟
FIDIL
غريبه ام و در اين شهر مست تنهايي به رغم غربت من ، شهره ام به شيدايي غريبه ام و دلم همدلي طلب دارد در اين تراكم غربت عجب تقاضائي! غريبه ام و سلامم جواب مي خواهد سلام بي جواب دلم صحنه اي تماشائي دلم گرفته خدايا تو هم غريب شدي؟ بيا رفيق دلم شو، زغربتت به درآيي دلم شكسته تر از شيشه هاي شهر شماست اگر چه نيست شعر من اما ، چه بند زيبايي خداي جمله غريبان ، رفيق شبهايم همين كه فكر من هستي چه غم ز تنهائي
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 23:1 ::  نويسنده : A.Z&M.K

دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام حذفی فوتبال اسپانیا بامداد پنجشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بین تیمهای رئال مادرید و بارسلونا برگزار خواهد شد.

 
 

بارسلونا با هدایت "پپ گواردیولا" در 12 ال‌کلاسیکوی گذشته تنها یک بار مقابل رئال مادرید شکست خورده است. این 2 تیم در فصل حاضر تا به حال 3 بار با یکدیگر دیدار کرده‌اند که بارسا در سوپرجام مقابل حریف خود پیروز شده و در لالیگا هم به برتری رسیده است.

بازی بامداد پنجشنبه این 2 تیم در حالی برگزار می‌شود که رئال در رقابتهای لالیگا با 5 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا در صدر جدول قرار دارد و ادامه این روند می‌تواند به قهرمانی رئال در این مسابقات پس از 4 سال منجر شود.

رئال سال گذشته موفق شد جام حذفی را با شکست بارسا از این تیم ببرد. این نخستین جام رئال در این رقابتها از سال 1993 بود که در واقع آن را باید نخستین موفقیت "خوزه مورینیو" در کسوت مربیگری تیم مادریدی هم به حساب آورد.

رئال مادرید در 19 بازی گذشته رقابتهای لالیگا در 16 بازی پیروز شده و از این حیث باید عملکرد این تیم را درخشان خواند. بارسلونا در ماه دسامبر در رقابتهای لالیگا با حضور در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به 15 پیروزی پیاپی رئالی‌ها پایان داد.

این 2 تیم تا به حال 247 بار با یکدیگر بازی کرده‌اند که 90 بار رئال برنده شده و 103 بار بارسلونا. 54 دیدار این 2 تیم هم به تساوی انجامیده است.

پرگل ترین دیدار این 2 تیم در چارچوب رقابتهای جام حذفی فوتبال اسپانیا در 13 ژوئن سال 1943 برگزار شد که رئال در آن دیدار با نتیجه 11 بر یک از سد بارسلونا گذشت.

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

کاسیاس، کونترائو، راموس، پپه، مارسلو، آلونسو، دیارا، اوزیل، رونالدو، دی ماریا و بنزما

ترکیب احتمالی بارسلونا:

والدس، آلوز، پویول، پیکه، آبیدال، بوسکتس، ژاوی، اینیستا، سانچز، فابرگاس و مسی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

<گروه اینترنتی روزنه - گروه اینترنتی روزنهp dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان FIDIL و آدرس fidil.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان