این از عاشق شدنمون: یکی از دوستام با یه پسر خیلی پولدار دوست شده بود و تصمیم داشت هر طور شد
FIDIL
غريبه ام و در اين شهر مست تنهايي به رغم غربت من ، شهره ام به شيدايي غريبه ام و دلم همدلي طلب دارد در اين تراكم غربت عجب تقاضائي! غريبه ام و سلامم جواب مي خواهد سلام بي جواب دلم صحنه اي تماشائي دلم گرفته خدايا تو هم غريب شدي؟ بيا رفيق دلم شو، زغربتت به درآيي دلم شكسته تر از شيشه هاي شهر شماست اگر چه نيست شعر من اما ، چه بند زيبايي خداي جمله غريبان ، رفيق شبهايم همين كه فكر من هستي چه غم ز تنهائي

 

سینمای ما - مراسم اختتامیه سی امین دوره جشنواره فیلم فجر یکشنبه شب در حضور سینماگران و مدیران سینمایی و حضور پر شور مردم سینمادوست در تالار وحدت تهران برگزار شد و برگزیدگان چهار بخش مسابقه سینمای ایران، فیلم‌های اول، مستندهای بلند و مواد تبلیغی جوایز خود را دریافت کردند. اسامی برگزیدگان و نامزدهای بخشهای مختلف سی‌امین جشنواره فیلم فجر به این شرح است:

بهترین فیلم: دیپلم افتخار: "روزهای زندگی" به تهیه کنندگی سعید سعدی و سیما فیلم / "ضد گلوله" به تهیه کنندگی رضا رخشان
دیگر نامزدها: "ملکه" سیدابوالقاسم حسینی و بنیاد سینمایی فارابی، "نارنجی‌پوش" داریوش مهرجویی، "پل چوبی" علی سرتیپی و مهدی داوری، "بوسیدن روی ماه" منوچهر محمدی

بهترین کارگردانی: سیمرغ بلورین: پرویز شیخ‌طادی برای "روزهای زندگی"1, 51, 51); line-height: 17px; font-family: Tahoma; font-size: 12px; text-align: center; "> 

 

دانلود تک به تک آهنگها با کیفییت 256

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

273341|14|32 1390|11|28|5`Λ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

<گروه اینترنتی روزنه - گروه اینترنتی روزنهp dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان FIDIL و آدرس fidil.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان