تاتو جایگزین رمز عبور می‌شود! / عکس!!!
FIDIL
غريبه ام و در اين شهر مست تنهايي به رغم غربت من ، شهره ام به شيدايي غريبه ام و دلم همدلي طلب دارد در اين تراكم غربت عجب تقاضائي! غريبه ام و سلامم جواب مي خواهد سلام بي جواب دلم صحنه اي تماشائي دلم گرفته خدايا تو هم غريب شدي؟ بيا رفيق دلم شو، زغربتت به درآيي دلم شكسته تر از شيشه هاي شهر شماست اگر چه نيست شعر من اما ، چه بند زيبايي خداي جمله غريبان ، رفيق شبهايم همين كه فكر من هستي چه غم ز تنهائي

 ایسنا: در میان ایده‌هایی که در نشست D11 در کالیفرنیا مطرح شد، می‌توان به تاتوهای الکترونیکی و قرص‌های تایید صلاحیت بلعیدنی اشاره کرد. 

 تاتوهای جدید توسط شرکت مهندسی MC10 واقع در منچستر طراحی شده و حاوی مدارهای الکترونیکی قابل انعطاف است که توسط تمبر پلاستیکی به پوست کاربر متصل می‌شود. 
 این تاتوها که Biostamps نام دارند، در اصل، برای کمک به تیم پزشکی در اندازه‌گیری سلامتی بیمارانشان از راه دور یا بدون نیاز به سیستم‌های گران طراحی شده است. 
 هم‌اکنون موتورولا مدعی است این مدارها که شامل ‌آنتن‌ها و حسگرهای تعبیه‌شده هستند، می‌توانند برای کار با تلفن‌های همراه و تبلت‌ها سازگار شوند. 
 ابزار تلفن‌ همراه سپس برای تایید هویت مالک و مرتبط‌کردن آنتن‌ها با حساب‌های‌ کاربری وی به صورت خودکار به کار می‌روند. 
 این امر مانع از دسترسی سارقان و دیگر افراد به تلفن یا برنامه‌های منفرد بر روی این ابزار، در صورت به سرقت رفتن یا گم‌شدن، می‌شود. 
 دیگر ایده مطرح‌شده در نشست مزبور توسط دنیس وودساید و رجینا دوگان، نایب‌رئیس ارشد محصولات و فناوری پیشرفته موتورولا، یک قرص بلعیدنی بود. 
 این قرص کل بدن را قادر می‌سازد به عنوان یک رمز تصدیق پسورد عمل کند. 
 سازمان غذا و داروی امریکا پیشتر این قرص موسوم به «سلامتی دیجیتال Proteus» را تایید کرده است. 
 تاتو و قرص بلعیدنی از بدن کاربر برای مخابره پسوردها استفاده می‌کنند و موتورولا مدعی است در نظر دارد نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند را روانه بازار کند که با این فناوری‌ها سازگار می‌شوند. 
 به گفته دورگان، کاربران معمولی لازم است که روزانه 39 بار ساین آن شود و در هر بار 2.3 ثانیه طول می‌کشد که این کار را انجام دهند، البته این امر مشروط به به یادآوردن پسورد است. قرص و تاتوی جدید با هدف جلوگیری از اتلاف این ثانیه‌های ارزشمند طراحی شده‌اند. 
 تاتوی طراحی‌شده شامل حسگرهای تلفن همراه، ECG و ال ای دی کوچک به همراه آنتن وایرلس است. 
 قرص‌های جدید نیز حاوی تراشه‌ای کوچک مجهز به یک سوئیچ و نوعی باتری هستند. پس از بلعیدن آن‌ها، اسیدهای معده به عنوان الکترولیت‌هایی عمل کرده که باتری را نیرودهی کرده و این سوئیچ را به طور متناوب روشن و خاموش می‌کنند. 
 
نتیجه آن است که بدن فرد حاوی یک سیگنال 18 بیت ECG مانند است که به عنوان شیوه تصدیق پسورد به کار می‌رود. 
 این سیگنال سپس در سراسر بدن کاربر تا جایی که قرص در درون آن باقی می‌ماند، منتشر می‌شود.  
گفته می‌شود عمر این رمز با سرعت هضم کاربر مطابقت دارد. 
 با درگیرشدن افراد با تجارت آنلاین و این موضوع که بسیاری از شرکت‌ها در حال بررسی یا اجرای استراتژی‌های تایید برای سناریوی نام کاربری/پسورد مستقیم هستند، فرایند هک‌شدن به دغدغه‌ای اصلی تبدیل شده و پیداکردن راهکارهایی برای جلوگیری از این موضوع به امری حیاتی تبدیل شده است. 
 

 
تاتوی جدید 
 

قرص بلعیدنی 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

<گروه اینترنتی روزنه - گروه اینترنتی روزنهp dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان FIDIL و آدرس fidil.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان