رکورد های گینس ثبت شده در سال 2011
FIDIL
غريبه ام و در اين شهر مست تنهايي به رغم غربت من ، شهره ام به شيدايي غريبه ام و دلم همدلي طلب دارد در اين تراكم غربت عجب تقاضائي! غريبه ام و سلامم جواب مي خواهد سلام بي جواب دلم صحنه اي تماشائي دلم گرفته خدايا تو هم غريب شدي؟ بيا رفيق دلم شو، زغربتت به درآيي دلم شكسته تر از شيشه هاي شهر شماست اگر چه نيست شعر من اما ، چه بند زيبايي خداي جمله غريبان ، رفيق شبهايم همين كه فكر من هستي چه غم ز تنهائي
پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 15:13 ::  نويسنده : A.Z&M.K

کوچک ترین ماشین ساخته شده توسط پری واتکینز با 41 سانتیمتر ارتفاع و 51 اینچ طول و 26 اینچ عرض

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

 

بزرگترین مجموعه ی نان تست شده که لورا هادلند آنها را شبیه چهره
مادرخود به صورت یک موزاییک بزرگ در کنار هم چیده است

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

 

بزرگترین کدوتنبل با وزن 1810.5 پوند

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

 

بزرگترین مجموعه از عروسک میکی ماوس شامل بیش از 2760 عروسک است.

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

 

بزرگ ترین مجسمه ساخته شده با بادکنک توسط جان کسیدی

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

 

کوتاه ترین مرد جهان با کمتر از 25.8 اینچ قد

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

 

بزرگترین غذای سنتی مکزیکی با بیش از 230 فوت طول و 1.5 تن وزن

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

 

بزرگترین بینی جهان با 8.8 سانتیمتر طول

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

 

قدم برداشتن با سنگین ترین کفش دنیا با وزن 122.8 کیلوگرم توسط یک فرد چینی

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

 

 

سگی با دراز ترین زبان در حدود 11.43 سانتیمتر است

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

 

کوتاه ترین گاو با 85 سانتیمتر قد

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

 

دراز ترین گربه به نام مین راگون با طول 123 سانتی متر

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

 

بزرگ ترین دهان دنیا در حدود 17 سانتی متر متعلق به فرانسیسکو دومینگو از آنگولا 

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

<گروه اینترنتی روزنه - گروه اینترنتی روزنهp dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان FIDIL و آدرس fidil.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان