خطاهای بامزه ویندوز
FIDIL
غريبه ام و در اين شهر مست تنهايي به رغم غربت من ، شهره ام به شيدايي غريبه ام و دلم همدلي طلب دارد در اين تراكم غربت عجب تقاضائي! غريبه ام و سلامم جواب مي خواهد سلام بي جواب دلم صحنه اي تماشائي دلم گرفته خدايا تو هم غريب شدي؟ بيا رفيق دلم شو، زغربتت به درآيي دلم شكسته تر از شيشه هاي شهر شماست اگر چه نيست شعر من اما ، چه بند زيبايي خداي جمله غريبان ، رفيق شبهايم همين كه فكر من هستي چه غم ز تنهائي
پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, :: 11:32 ::  نويسنده : A.Z&M.K

از اینکه از کامپیوتر من در مقابل برنامه های خطرناک حفاظت می کنید متشکرم!

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS
توضیح: این پیغام جلوی فعالیت مخرب نرم افزار برنامه Windows Explorer رو گرفته!
در حالی که این نرم افزار یکی از اجزای خود ویندوز هست.
 


خودتون بخونید!

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS
نمی تونیم فابل 6620 رو پاک کنیم. چون فضای کافی برای این کار نداریم!
لطفا تعدادی از فایل هارو حذف کنید تا فضا خالی بشه.

 


به سلامتی!

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS



قبل از ادامه نصب آفیس باید نرم افزار های زیر را ببندید:

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS



اگه متوجه شدی OK بزن، وگرنه می تونم دوباره تکرار کنم برات!

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

 



پیغام خطای دو قلو!

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS
هنگام نمایش خطای قبلی به خطای جدیدی برخوردیم!
 



عجب! باز خوبه حداقل می دونیم یه دلیلی داشته!

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS
عملیات چاپ به دلیلی انجام نشد!

 



به این می گن حق انتخاب

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS
ادامه عملیاتِ Delete، باعث حذف اطلاعات از روی حافظه می شود.
گزینه ها:
___الف)ادامه عملیات حذف ___ ب)حذف
 

 


آیا می دانستید؟

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS
آیا می دانستید که فایل مربوط به اطلاعات بخش "آیا می دانستید" یافت نشد؟
 


البته اشکالات فوق مربوط به نسخه های قدیمی ویندوز بودند.
خوشبختانه در ویندوز ویستا همه چیز کاملاً تحت کنترل است:

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS
خطا: عملیات با موفقیت انجام شد!


 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

<گروه اینترنتی روزنه - گروه اینترنتی روزنهp dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان FIDIL و آدرس fidil.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان