لیست قیمت خودروهای داخلی
FIDIL
غريبه ام و در اين شهر مست تنهايي به رغم غربت من ، شهره ام به شيدايي غريبه ام و دلم همدلي طلب دارد در اين تراكم غربت عجب تقاضائي! غريبه ام و سلامم جواب مي خواهد سلام بي جواب دلم صحنه اي تماشائي دلم گرفته خدايا تو هم غريب شدي؟ بيا رفيق دلم شو، زغربتت به درآيي دلم شكسته تر از شيشه هاي شهر شماست اگر چه نيست شعر من اما ، چه بند زيبايي خداي جمله غريبان ، رفيق شبهايم همين كه فكر من هستي چه غم ز تنهائي
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:لیست قیمت خودروهای داخلی, :: 22:52 ::  نويسنده : A.Z&M.K
لیست قیمت خودروهای داخلی
 

نشان

نام

نوع خودرو

قیمت /تومان

 
         
پژو روآ    
بنزینی ...
دوگانه سوز ...
206 هاچ بک
تیپ 2 ... 206
تیپ 3 ...
تیپ 6 ...
206 اس دی v2 دوگانه سوز ...
V2 بنزینی ...
V1 ...
V8 ...
V9 ...
405 بنزینی ... 405
دوگانه سوز ...
SLX ...
پارس بنزینی ... pars
دوگانه سوز ...
ELX ...
407 دنده ای ...  
... ...
       
         
         
سمند بنزینی ...
دوگانه سوز ...
LX بنزینی ...
LX دوگانه سوز ...
سورن ...
سریر ...
         
         
         
کیا ریو - ...
         
         
         
زانتیا - ...
زانتیا II   ...
         
         
         
رنوتندر90 E0+AC ...
E1+CP ...
E2+LP ...
رنو مگان داخلی1600 دنده ای ...
وارداتی 1600 دنده ای ...
2000 اتوماتیک ...
         
         
         
مزدا3 تیپ1 ...
تیپ2 ...
تیپ3 ...
         
         
         
فولکس گل - ...
         
         
         
پراید صبا ...
صبا دوگانه سوز ...
132 ...  
141 ...
         
         
         
سوزوکی ویتارا دنده ای ... vitara
اتوماتیک ...
         
         
         
نیسان ماکسیما دنده ای ...
اتوماتیک ...
         
         
         
هیوندای ورنا دنده ای ...
اتوماتیک ...
هیوندای آوانته دنده ای ...
اتوماتیک ...
         
         
         
         
         
         

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

<گروه اینترنتی روزنه - گروه اینترنتی روزنهp dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان FIDIL و آدرس fidil.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان