Invisible يا Offline ! مسئله اين است!
FIDIL
غريبه ام و در اين شهر مست تنهايي به رغم غربت من ، شهره ام به شيدايي غريبه ام و دلم همدلي طلب دارد در اين تراكم غربت عجب تقاضائي! غريبه ام و سلامم جواب مي خواهد سلام بي جواب دلم صحنه اي تماشائي دلم گرفته خدايا تو هم غريب شدي؟ بيا رفيق دلم شو، زغربتت به درآيي دلم شكسته تر از شيشه هاي شهر شماست اگر چه نيست شعر من اما ، چه بند زيبايي خداي جمله غريبان ، رفيق شبهايم همين كه فكر من هستي چه غم ز تنهائي
سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 16:25 ::  نويسنده : A.Z&M.K

 

نمي‌دونم براي شما هم پيش اومده که شک کنيد که يکي از دوستاتون در ياهو‌!مسنجر واقعا Offline هستش يا اينکه داره شما رو مي‌پيچونه و Invisible اومده و جوابتون رو نميده؟!

براي من که زياد پيش اومده. راه‌هاي زيادي قبلا پيشنهاد شده بود براي رو کردن دست اين افراد که دير يا زود به مشکل برخوردند و بايد راه تازه‌اي براي اينکار پيدا مي کرديم.

جديدترين راهي که پيدا کردم سايت http://www.invisible.ir هستش که چند تا مزيت داره.

اولا، صفحه خيلي سبکه و زود Load ميشه
دوما، هر
ID که وارد کني در عرض 3 سوت آمارش رو مي‌ده و اگر Invisible باشه دستش رو براتون رو مي‌کنه.

Invisible.ir يک ابزار بسيار ساده براي پيدا کردن وضعيت افراد در Yahoo!Messenger مي باشد! همانطور که مي دانيد ياهو مسنجر يک گزينه به نام Invisible دارد، که به اين معنا مي باشد که دوست شما آنلاين است اما شما آيکن آفلاين را در کنار اسمش در ليست ياهو! مسنجر مي بينيد. شايد شما بخواهيد بفهميد که آيا دوست شما واقعا آفلاين است يا مي خواهد خودش را از شما پنهان کند! با اين ابزار ساده شما به راحتي مي توانيد بفهميد که دوست شما آنلاين، آفلاين و يا اينويزيبل است، کافيست به www.invisible.ir برويد، آي دي ياهوي دوستتان را وارد کنيد و دکمه ي GO! را بزنيد، پس از چند ثانيه متوجه خواهيد شد که آيا دوستتان واقعا آفلاين است يا خير...



big grin پس پيش به سوي رو کردن دست متقلبين big grin

http://www.invisible.ir

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

<گروه اینترنتی روزنه - گروه اینترنتی روزنهp dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان FIDIL و آدرس fidil.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان